Thursday, October 24, 2013

one or two?

Ostatnio mam słabość do czarno-białych zdjęć. Jak dla mnie mają takie dodatkowe znaczenie, bardziej zapadają w pamięć i wyrażają więcej emocji. 

Jednak jeśli chodzi o te konkretne zdjęcia po prostu nie mogłam zmienić ich na czarno-białe. Zupełnie to nie pasowało - aż tak podobają mi się te kolory. 
Na zdjęciach widzicie Monikę, która prowadzi blog o makijażu. Do tego jest niesamowicie fotogeniczna. Po tym krótkim, aczkolwiek owocnym spotkaniu miałam okazję mieć na sobie pierwszy raz w życiu taki śliczny makijaż. A Monika to czarodziejka jeśli chodzi o malowanie!



6 comments:

  1. Och, dziękuję za te miłe słówka...
    brakuje tylko Twoich zdjęć :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Piekny makeup oczu :) I Super zdjęcia :) masz bardzo łądny kolor włosów... Zapraszam do siebie , może znajdziesz coś ciekawego do poczytania :) nie widze opcji dodania do obserwatorów? http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. na zdjęciu jest moja koleżanka, proponuje poczytać wyżej

      Delete